AGORA
Klienci stanowią jedną z głównych grup interesariuszy Grupy Agora. W codziennych działaniach dążymy do tego, aby dostarczać im najwyższej jakości produkty i usługi, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo oraz dostępność, szczególnie jeśli chodzi o grupy wrażliwe i zagrożone wykluczeniem.
Główne zasady, którymi kierujemy się w relacjach z klientami, wynikają wprost z „Kodeksu etyki Agory” i są to:
- przestrzeganie wysokich standardów etycznych;
- odpowiedzialność za oferowane produkty i usługi oraz ich jakość;
- przejrzyste i zrozumiałe zasady korzystania z produktów i usług;
- transparentna komunikacja marketingowa.
W przypadku relacji z klientami uzupełnieniem „Kodeksu etyki” jest „Kodeks dobrych praktyk w obsłudze klienta”, który został wprowadzony w celu usprawnienia kontaktów pomiędzy pracownikami Grupy Agora a klientami i odbiorcami ich usług. Jednocześnie ma on zapewnić spójność podejmowanych działań i zwiększenie ich skuteczności.
W spółkach Grupy Agora funkcjonują również regulaminy, które określają zasady, zakres i warunki korzystania z produktów i usług/serwisów/aplikacji przez kupującego/użytkownika, w tym dotyczące zakupu, zwrotu oraz reklamacji.
Główne dokumenty dostępne dla klientów to m.in.:
- Polityka prywatności Agory SA
- Regulamin użytkownika „Gazety Wyborczej”
- Polityka prywatności w sieci kin Helios S.A.
- Polityka prywatności spółki AMS
- Ochrona prywatności użytkowników serwisów internetowych Agory SA
- Polityka Prywatności w zakresie aplikacji mobilnych
- Regulamin Użytkownika Serwisów Internetowych Agory
- Zasady korzystania z aplikacji Gazeta Wyborcza na nośniki z systemem iOS i Android
Klienci mają również możliwość kontaktu z pomocą dla użytkowników:
- Kontakt dla prenumeratorów „Gazety Wyborczej”: pomoc@wyborcza.pl
- Centrum Pomocy Użytkownika portalu Gazeta.pl: pomoc@agora.pl
- W sieci kin Helios działa zespół ds. komunikacji z widzami: opinie@helios.pl
- Na stronie www.agora.pl/kontakt znajdują się zaś kontakty do poszczególnych marek i spółek Agory